Підсумки проведення опитувань серед працівників закладу та батьків
щодо проведення самооцінювання якості освіти
за напрямом “Освітнє середовище закладу освіти”
Відповідно до пункту 3 наказу від 08 лютого 2021 року № 30 “Про проведення у навчально-виховному комплексі щорічного самооцінювання якості освіти за напрямом “Освітнє середовище закладу освіти” у 2020/2021 навчальному році” затверджено відповідальних осіб за проведення вивчення та оцінювання якості освіти за вищезазначеним напрямом. Підсумовуємо проведення опитувань.
Вимога/правило 1.1. Забезпечення комфортних і безпечних умов навчання та праці.
1.1.1. Приміщення і територія закладу освіти є безпечними та комфортними для навчання та праці. – Сафроній О.Г., завідувач господарства
1.1.4. Працівники обізнані з правилами поведінки в разі нещасного випадку зі здобувачами освіти та працівниками закладу освіти чи раптового погіршення їх стану здоров’я і вживають необхідних заходів у таких ситуаціях. – КузикІ.І., вихователь дітей дошкільного віку
1.1.5. У закладі освіти створюються умови для харчування здобувачів освіти і працівників. – Лазурка Н.М., сестра медична
1.1.6. У закладі освіти створюються умови для безпечного використання мережі Інтернет, в учасників освітнього процесу формуються навички безпечної поведінки в Інтернеті. – Козачук Ю.М., вихователь дітей дошкільного віку
1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації
1.2.1. Заклад освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу в закладі. – Стругарь Л.П., вчитель початкових класів
1.2.2. Правила поведінки учасників освітнього процесу в закладі освіти забезпечують дотримання етичних норм, повагу до гідності, прав і свобод людини. – Чоботар Л.В., вихователь дітей дошкільного віку
1.2.3. Керівник та заступники керівника (далі – керівництво) закладу освіти, педагогічні працівники протидіють булінгу (цькуванню), іншому насильству, дотримуються порядку реагування на їх прояви. – Іонець М.М., вчитель музичного мистецтва
1.3. Формування інклюзивного, розвивального та мотивуючого до навчання освітнього простору
1.3.1. Приміщення та територія закладу освіти облаштовуються з урахуванням принципів універсального дизайну та/або розумного пристосування. – Мельничук А.Д., вихователь дітей дошкільного віку
1.3.2. У закладі освіти застосовуються методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. – Шелепюк С.М., вчитель початкових класів
1.3.3. Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти. – Сакалюк І.А., вчитель англійської мови
1.3.4. Освітнє середовище мотивує здобувачів освіти до оволодіння ключовими компетентностями та наскрізними уміннями, ведення здорового способу життя. – Піцул А.М., вчитель початкових класів
1.3.5. У закладі освіти створено простір інформаційної взаємодії та соціально-культурної комунікації учасників освітнього процесу (бібліотека, інформаційно-ресурсний центр тощо). – Воробець Л.А., вчитель початкових класів