11.04.22. Понеділок Я досліджую світ « Мій рідний край» – переглянути і опрацювати навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=QjH3hTYIO8c ; Математика «Вартість. Гривня і копійка» – опрацювати відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=KvLipz9hXt8 , переглянути навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=nFPY11U5IRg , С. 102, №5 – записати числа, що утворилися.
Навчання грамоти (читання) «Любов Голота «Хто в хатці живе?» -переглянути та опрацювати відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=mO9p1cs1nDs , робота над розумінням і виразним читання вірша: сторінка 72-73 – виразно читати вірш 5 разів і відповідати на питання. Закликаночку «Равлику-равлику» – вивчити напам’ять. Навчання грамоти (письмо) «Мовленнєвий етикет під час знайомства» – опрацювати відео урок, записати в робочому зошиті за зразком з відео: 11 квітня, 4 речення, дописуючи імена з великої букви (зразок – сторінка зошита у косу лінію, під час перегляду відео(sad) https://www.youtube.com/watch?v=uxUsDArLq4E Образотворче мистецтво «Крапанка. Технологія виготовлення крапанок» – переглядаємо навчальне відео, готуємося, разом з дорослими до Великодніх свят: https://www.youtube.com/watch?v=_7_kRJsDSpo .

04.22. Вівторок Математика «Числа 1-100. Дії з іменованими числами» – опрацювати і виконати за зразком відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=EyX1N6y65xE , С. 103, №7 – перетворити. Навчання грамоти (читання) «Людмила Борщевська «Папужка» – опрацювати текст (читаємо не менше 5 разів) на сторінках 74-75, відповісти на питання. Навчання грамоти (письмо) «Списування друкованого тексту» – переписати в робочий зошит перший абзац на сторінці 75 (від Так до дверцята).

13.04.22. Середа Я досліджую світ «Природа рідного краю. Водойми» – переглянути уважно відео: https://www.youtube.com/watch?v=hZrMYv0G35c , опрацювати відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=kK5QAraNbos . Математика «Повторення вивченого» – обчислюємо за відео зразком: https://www.youtube.com/watch?v=vPLjMLpRAxI , С.104. №4 (3-4 ст.). Навчання грамоти (читання) «Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка – опрацювати відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=gyiUFoKlJGQ . С. 76-77 – виразно читати вірші. Навчання грамоти (письмо) «Професії» – вчимо професії українською: https://www.youtube.com/watch?v=4xCSAmIoACk , пишемо за фото зразком у viber групі.

Дизайн і технології «Великодні писанки. Виготовлення аплікації за зразком» – переглянути навчальне відео про писанкарство на Україні: https://www.youtube.com/watch?v=b-zRfjl02CM , виготовляємо за зразком: https://www.youtube.com/watch?v=nm-fxFAFPUY

14.04.22. Четвер Я досліджую світ «Рослини рідного краю» – переглянути навчальне відео: https://www.youtube.com/watch?v=t20o1jVRJvY&ab_channel=IraKazmirska , https://www.youtube.com/watch?v=KtbzmGCQA0E ,опрацювати сторінки підручника: 79-80, під час прогулянки разом з дорослими знайдіть рослину мати-й-мачуху, дослідіть її, чому рослина отримала таку назву. Закріпіть знання переглянувши відео: https://www.youtube.com/watch?v=may9BgImF24 , https://www.youtube.com/watch?v=x1zR9nGSSlY . Розвиток мовлення «Птахи навесні. Повторення і закріплення артикуляційних вправ» – вчимо слова – «Птахи»: https://www.youtube.com/watch?v=2F_PMpC_8q8 ; виконати за відео зразком для розвитку дрібної моторики пальчикову гру «Горобчик»: https://www.youtube.com/watch?v=PVxn0GBDJBw ; Солодкі вправи на розвиток дрібної моторики: https://www.youtube.com/watch?v=4Gxqsgjc7zE ; Ігри з прищепками: https://www.youtube.com/watch?v=glwl24QWdlM .

15.04.22. П’ятниця Математика «Повторення вивченого» – обчислюємо за відео зразком: https://www.youtube.com/watch?v=vPLjMLpRAxI , вивчити напам’ять таблиці:

1 грн = 100 коп.
Навчання грамоти (читання) «Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка – опрацювати відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=gyiUFoKlJGQ . С. 76-77 – виразно читати вірші. Навчання грамоти (письмо) «Професії» – вчимо професії українською: https://www.youtube.com/watch?v=4xCSAmIoACk , пишемо за фото зразком у viber групі.