Понеділок 28 березня
ЯДС
Тема: Як птахи зустрічають весну. Перелітні птахи.
С. 75 -77. Обговорення проекту.
Математика
Тема: Хвилина. Визначення часу за годинником. Порядок дій у виразах.Кратне порівняння сторін прямокутника.
С.124-125;
Усно 758,759,760,762.
Письмово 761,763.
Для закріплення 764, 765,766.
Укр. мова
Тема: Узагальнення і систематизація знань із розділу “Досліджую службові слова”.
Виконання практичних завдань.
Для закріплення с.130,впр.6;. списати, знайти службові слова.
Читання
Тема : Великий Кобзар. Вадим Скомаровський. “Над “Кобзарем”””. Виразне читання.
С.108.
Інформатика
Тема: Пошук зображень в Інтернеті для навчальних предметів.
Робота в зошиті
( Матеріали до уроку в групі).

Вівторок 29 березня
Математика
Тема: Складання таблиці ділення числа 5. Порядок дій у виразах.
Робота над задачами.
С. 126-127;
Усно 767,768,772.
Письмово 769,770.
Для закріплення 773, 774
Укр. мова
Тема: Досліджую речення.
Розпізнаю речення.
С. 112- 113
Усно впр.1,2,4.
Для закріплення впр. 10,с.113
Читання
Тема: Надійшла весна прекрасна.
” Ой весна, весна…”( Українська народна пісня).
Виразне читання твору.
С.110.

29 березня.Вівторок . Англ.мова. Тема : Час історій. Читання та переклад впр.1,стор.82 Відповіді учнів на запитання вчителя”What are you doing?” (Що ти робиш?”) Д/з Переписати у робочий зошит вірш на стор.83

Середа 30 березня
Укр. мова
Тема: Досліджую розповідні речення. Розділові знаки наприкінці розповідних речень..
Складання речень за коміксами.
С. 114 – 115
Усно впр. 1,2,6.
Письмово впр. 3, 10.
Для закріплення впр. 4
Математика
Тема: Засвоєння таблиці множення числа 5 та ділення на 5. Ознайомлення з виразами з буквеними даними. Розв’язування задач.
С.127 -128
Усно 775,776, 779.
Письмово 777,778, 780.
Для закріплення 781, 782.
Читання
Тема : Веснянки. “Вийди, вийди, сонечко…”
Варвара Гринько. “Мирилки”.
С.111; робота над творами.
Образотворче мистецтво
Тема: Одяг “Чотири пори року”.
Робота в альбомі с. 46-47.
Робота з кольоровими олівцями.

Четвер 31 березня
ЯДС
Тема: Чому птахи в’ють гнізда.
С.78 – 83;
Робота в зошиті с. 41-44
Дизайн і технології
Тема Хочу ! Можу! Потрібно!
Саморобка з паперу “Дитячий герой.
Робота в зошиті с. 63-65.

31 березня.Четвер. Англійська мова. Тема:Здоров’я та харчування. Введення нової лексики по темі. Впр.3,с.86. Chicken(чікен) курятина; lemonade(лемонед) лимонад; juice(джус) сік; sweets(світс) цукерки; fruit(фрут)фрукти; yogurt(йогет) йогурт; sandwich(сендвіч) бутерброд; cake(кейк) тістечко; pizza(піза) піца; salad(селед) салат. Відповіді учнів на запитання вчителя(teeth)o you like sweets?- Yes,I do.(No,I don’t). Д/з Намалювати малюнки до нових слів і вивчити усно нову лексику.

П’ятниця 1 квітня
ЯДС
Тема Значення птахів у природі.
С.82 -83
Робота в зошиті с. 45 -46
Математика
Тема: Порівняння та розрізнення відношень ” на більше”, ” у … більше”. Розв’язування задач та виразів з буквеними даними.
С128- 129;
Усно 783,784,786, 788.
Письмово 785,787.
Для закріплення 789,790.
Укр. мова
Тема:Досліджую питальні речення.
С. 115 -116.
Усно впр.1,2
Письмово впр.8
Для закріплення
Скласти п’ять речень з питальними словами Як? Коли?
Звідки? Хто? Куди?
Читання
Тема Досліджуємо текст.
Олександр Коваленко.
“Весна іде”.
С.112. Робота над змістом твору
(Читаємо тільки три абзаци).
Словникова робота.